La primavera està arribant. L’hivern per fi ha arribat a la seva fi i cal celebrar-ho. Un picnic primaveral pot ser la perfecta manera de fer-ho. I no qualsevol picnic. Un picnic gourmet i saludable és la manera ideal. Rebrem la primavera en família sense descuidar la nostra salut.
Allista’t a la primavera amb un pic-nic
És important donar-nos un temps per conviure amb la nostra família. A més, de vegades no tenim temps per gaudir de la natura. Amb un picnic podem fer tots dos i crear entranyables records. Així que pren nota i prepara’t per sortir de pic-nic amb nosaltres.
El pic-nic s’inicia des de la preparació. És possible preparar menjar gourmet i saludable si tan sols posem atenció al que tenim més a prop. Hi ha aliments que per a nosaltres són essencials i te’ls compartim.
Un d’ells és l’enciam. L’enciam no només és saludable sinó que pot acompanyar-se de gran varietat de fruites. Col·loca fulles d’enciam en una font. Després, pren una poma i pártela en trossos petits. Agrega nous i panses al gust. Aquesta deliciosa amanida pot ser el primer plat de la teva pícnic.
A més pots acompanyar-la amb guarniment de taronja i quedarà encara millor. A tota la teva família li encantarà, fins i tot als més petits. Agrega el teu guarniment favorit i tindràs a punt una important part del teu picnic.
Fins i tot poden participar tots junts com a família en la preparació dels aliments que es vagin a portar. Poden partir meló i col·locar-lo en un bol amb nabius. És un snack deliciós que pot acompanyar-se amb iogurt i / o granola.
Un pic-nic per rebre la primavera
Pots preparar uns genials rotllos de pernil amb verdures. Part cogombre i pastanaga a quadrets. Són aliments nutritius que a més als nens els encanten. A aquests quadrets agrégales formatge cottage. Amb una tassa i mitja de formatge serà suficient. Després barreja-ho bé. Finalment col·loca teva barreja dins d’una llesca de pernil i enróllalo.
Tindràs a les teves mans un saludable plat. Font no només d’energia sinó també de minerals. Fins i tot els més petits de la casa poden ajudar-te en la preparació. Això sí, amb molt de compte amb els objectes punxeguts.
Et direm alguna cosa interessant sobre aquest plat. Pots preparar-lo amb el tipus de pernil que tu prefereixis. Nosaltres et recomanem utilitzar pernil de gall dindi. Té un alt valor nutricional i pocs greixos. Però pots triar el tipus de pernil que sigui de més grat per a tu i la teva família. També pots agregar-li més verdures si desitja.
Una cosa divertit és que és un plat molt versàtil. Pots agregar ceba o tomàquet picat si agrades. O fins i tot alguna altra verdura. ¡Facin a volar la seva imaginació!
El teu picnic no està complet sense alguna beguda. Nosaltres et recomanem preparar el teu propi suc de poma. Només has de tallar pomes i liquar al costat d’una cullerada de sucre. Pots afegir suc de llimona si agrades.
Ara sí, estàs preparat per a la teva pic-nic. Surt amb la teva família. ¡Celebrin la primavera!

Leave a Reply