Amb la partida de l’hivern també se’n va la roba d’abric. Adéu pantalons i bufandes. Benvingudes siguin les faldilles i bruses de tirants. Aviat serà moment de mostrar una mica de pell. Si vols estar llista per mostrar una mica de pell segueix llegint. T’ajudarem a estar completament llista per a l’Operació Bikini.
T’ajudem en Operació Bikini
L’Operació Bikini comença des que el dia comença fins que acaba. Perquè sigui efectiva tot es convertirà en la teva eina. Et recomanem començar el teu dia amb fibra natural. Per començar amb energia teves activitats. Amb això no et donaran ganes de apropar-te a les fregits i gasoses.
Pots trobar la fibra en un deliciós plat de civada natural. Allunya’t de la civada endolcida artificialment. Et recomanem acompanyar-la de mores o fruits vermells per a endolcir.
A l’hora de dinar i el menjar et recomanem l’oli d’oliva. No conté greixos saturats. És un perfecte aliat per a l’Operació Bikini. L’utilitzem i en veure els seus efectes, t’ho recomanem.
La propera vegada que preparis ous, recorda utilitzar oli d’oliva. Un esmorzar saludable sempre inclou un ou o dos. La raó és molt senzilla: contenen vitamina B12. Aquesta vitamina és essencial per a cremar greix. Mentre menys pa i més ous consumeixis serà millor per a la teva figura. És clar, no oblidis revisar si els nivells de colesterol estan sota control.
Un cop a la setmana et recomanem fer un dinar alta en llegums. Poden ser mongetes o llenties. Igual que la civada tenen alts nivells de fibra. Et deixaran amb una sensació de sacietat molt agradable. Permeten a més desfer-se de greixos saturats del cos.
Però no tots els llegums ajuden per igual. Les mongetes negres poden ser enemics de l’Operació Bikini. ¡Allunya’t d’ells!
Voleu una llista per mostrar aquest cos en biquini? Nosaltres t’ajudem
Si et dóna gana entre àpats fuig de les llaminadures. Et recomanem ametlles i nous. Les ametlles tenen baix contingut calòric. A més, el seu sabor t’encantarà. Per si fos poc també són bones per a la memòria. ¡Recorda-!
Les nous són un bon acompanyant per a l’hora de les postres. Et sentiràs satisfeta sense remordiments. Sempre i quan no siguin nous salades tot estarà bé. Les nous salades poden contenir alts nivells de sodi. El sodi pot perjudicar la teva pressió sanguínia. Aneu amb compte!
La carn ideal per ajudar-te en l’Operació Bikini és la que tingui més proteïnes. Quina és aquesta? La carn de gall dindi o el peix. El salmó o la tonyina seran els teus aliats gràcies al fet que tot l’Omega 3 que contenen. Pots acompanyar-los amb una deliciosa amanida verda.
Els vegetals verds tenen molt poques calories. Poden ajudar-te a cremar greixos i a sentir-te satisfeta més ràpidament. Inclou enciam i bròquil en els teus àpats. No et penediràs!
Finalment per a les postres utilitza crema de cacauet natural. No només és una llaminadura per a nens. Prevé inflamació abdominal i retenció de greixos. Amb una cullerada o dos et bastarà.
L’Operació Bikini ha començat, estàs llista?

Leave a Reply